„Prin această strategie, Digi își menține angajamentul de a oferi cele mai competitive oferte și adaugă un an suplimentar fără majorarea tarifelor. Mai mult, în cei peste 17 ani de activitate în Spania, operatorul a reușit, departe de a-și majora prețurile, să le optimizeze, indică compania într-un comunicat.
În anul 2025, Digi a adus îmbunătățiri tarifelor pentru pachetele IlimiTODO, care includ date și apeluri nelimitate, precum și pentru abonamentele cu trafic de date, crescând procentual alocația de date și ajustând prețurile. În plus, viteza abonamentelor SMART Fiber a fost majorată de la 300 Mbps la 500 Mbps și de la 600 Mbps la 750 Mbps, fără creșteri de tarif.
La finalul celui de-al treilea trimestru, Digi avea peste 10,2 milioane de clienți în Spania, atingând peste 13 milioane de gospodării conectate prin propria rețea de fibră optică SMART. Acest număr este cu o jumătate de milion mai mare decât cele 12,5 milioane de locuințe anunțate în luna iunie. Se estimează ca până la sfârșitul anului curent, Digi Spania să acopere 13,5 milioane de gospodării.
În luna iunie, grupul și-a exprimat intenția de a extinde semnificativ rețeaua de fibră optică din Spania, vizând atingerea a 20 de milioane de locuințe acoperite cu fibră FTTH pe termen mediu și implementarea totodată a unei rețele de aproximativ 10.000 de noduri 5G în parteneriat cu rețeaua Telefónica.
Operatorul, deja al doilea ca mărime în ceea ce privește numărul de angajați, gestionează toate activitățile comerciale cu personal propriu și are peste 10.000 de angajați în Spania în prezent.
Contextul concurențial din Spania
Spre deosebire de politica Digi, cei trei principali competitori – Telefónica, Orange și Vodafone – au anunțat majorări de tarifări începând din ianuarie. Telefónica a comunicat o creștere medie de 4%, afectând pachetele convergente (servicii combinate fixe și mobile, inclusiv televiziune digitală) sub marca MiMovistar, precum și contractele mobile individuale. Majoritatea creșterilor de prețuri, aproximativ 70%, vor varia între 3 și 4 euro pentru clienții acestor oferte.
Referitor la Masorange, cea mai mare companie din Spania ca număr de clienți, aceștia au fost informați despre o creștere tarifară de circa 3,8% în medie, începând cu 12 ianuarie. Vodafone Spania, controlată de Zegona, va aplica o majorare medie de aproximativ 4%, însă variațiile sunt diferite pentru diverse servicii – unele vor crește cu 3 euro, altele cu 5 euro, iar abonamentele mobile cu 1 euro.










Lasă un răspuns