lidl-se-indreapta-rapid-spre-borna-de-400-de-magazine-in-romania.-termina-anul-cu-o-crestere-aproape-record-a-retelei

Lidl apropie rapid de 400 de magazine în România, încheind anul cu o creștere aproape record a rețelei

Lidl încheie anul 2025 cu o rețea de 389 de supermarketuri, după 25 de inaugurări, stabilind un record al ultimilor doi ani, conform unei analize a publicației Economica.

Investițiile din acest an în magazine de dimensiuni standard, între 1.300 și 1.400 mp, urmează acțiunii din 2024, când compania a accelerat ritmul de extindere (11 deschideri), comparativ cu 2023, când au fost inaugurate doar șapte noi unități.

Recordul recent în expansiune a fost în 2021, când retailer-ul a deschis 30 de noi magazine și a relocat alte nouă unități.

„Privim deja spre anul următor, cu proiecte noi și cu aceeași ambiție de a crește în ritmul dorit”, a afirmat Irina Mușan, Director Executiv pentru Imobiliare și Achiziții Lidl.

Conform datelor companiei, cele mai recente inaugurări și ultimele din acest an au avut loc joi, 11 decembrie, în comuna Ipotești, județul Suceava și în orașul Buftea, județul Ilfov.

De altfel, majoritatea (56%) dintre unitățile deschise de Lidl în acest an au fost în localități mici, nu neapărat în orașe mari, fiind situate în zonele periferice ale aglomerărilor urbane. Cu toate acestea, printre orașele de dimensiuni mari vizate se numără Oradea, unde s-au inaugurat două magazine, precum și Cluj, Iași, Constanța, Suceava, Galați, Ploiești și Sibiu.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre cele mai importante companii de retail alimentar din Germania și Europa. Rețeaua include peste 12.600 de supermarketuri și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

În prezent, Lidl angajează aproximativ 382.400 de persoane, dintre care peste 13.000 în România, unde deține peste 380 de magazine și 6 centre logistice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *