viorel-eremia,-byd-romania:-avem-peste-2.000-de-comenzi-si-speram-ca-programul-rabla-sa-ne-ajute-si-pe-noi-sa-fim-acolo-in-fata

Viorel Eremia de la BYD România despre peste 2.000 de comenzi și impactul programului Rabla asupra succesului companiei

« Oficially, marca a fost lansată în luna mai în România, marcând câțiva pași importanți în dezvoltarea sa. De exemplu, până în prezent, am procesat peste 2.000 de comenzi de la clienți, am comercializat peste 1.300 de autovehicule și ne propunem să atingem rezultate și mai bune în anul următor. De asemenea, am adus mobilitatea electrică mai aproape de consumatori », a declarat Viorel Eremia în cadrul unui eveniment de presă organizat de compania de tehnologie Honor.

Conform declarațiilor sale, compania a ajuns în luna noiembrie pe poziția a treia în clasamentul înmatriculărilor de vehicule electrice din România și pe locul cinci în categoria Vehicule de Energie Nouă, care include atât autovehicule electrice, cât și plug-in hybrid.

« Sperăm să vedem cât mai multe astfel de modele pe piață anul viitor, mai ales că astăzi s-a reluat ultima tranșă de tichete Rabla, atât pentru autovehicule termice, cât și pentru cele electrice, și sperăm că acest lucru ne va ajuta să fim în avans », a adăugat oficialul companiei BYD.

Programul Rabla reia activitatea din 16 decembrie, fiind alocat un buget total de 14,51 milioane de lei pentru autovehicule electrice.

În ceea ce privește rezultatele comerciale, BYD a reușit deja să urce în topul înmatriculărilor. „În luna noiembrie, BYD ocupă poziția a treia în segmentul autovehicule electrice înmatriculate în România și locul cinci în categoria Vehicule de Energie Nouă, care include atât mașini electrice, cât și plug-in hybrid”, a menționat Viorel Eremia, adăugând că obiectivul pentru 2026 este de a fi în topul vânzărilor.

« Sperăm ca anul viitor să fim pe primul loc, la fel cum îmi doresc și pentru Honor, și să recapitalizăm colaborarea internațională, astfel încât să se extindă și în România, deoarece avem toate șansele și toate oportunitățile pentru a realiza acest lucru”.

Producătorul chinez de telefoane inteligente și tehnologii Honor și BYD au anunțat în octombrie un parteneriat strategic pentru a revoluționa mobilitatea inteligentă.

Într-un interviu acordat în luna aprilie, Andrei Duică, Deputy Brand Manager BYD România, a menționat că obiectivul pentru primul an pe piața locală este de 5.000 de autovehicule comercializate.

În ultimii cinci ani, BYD a construit cel puțin opt unități de producție în China. Compania extinde fabricații și în străinătate, în țări precum Ungaria și Brazilia, fiind analizată a treia locație din Europa, posibil în Spania, potrivit Reuters.

Fondată în 1994 ca producător de baterii reîncărcabile, BYD deține acum un portofoliu diversificat ce include industria auto, transportul feroviar, energia regenerabilă și electronicele, operând peste 30 de parcuri industriale în China, SUA, Canada, Japonia, Brazilia, Ungaria și India.

Divizia dedicată fabricării de autovehicule, BYD Auto, a fost înființată în 2003, având ca scop impulsionarea tranziției ecologice în sectorul global de transport. Compania a perfecționat tehnologiile esențiale ale întregului lanț industrial al vehiculelor electrice și PHEV, precum baterii, motoare electrice, controlere electronice și semiconductori.

Ultimele evoluții tehnologice includ inovații precum bateria Blade, tehnologiile hibride DM-i și DM-p, platforma e-Platform 3.0, tehnologii CTB și iTAC, sistemul inteligent de control al caroseriei DiSus, arhitectura XUANJI și Super e-Platform.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *