„Documentul privind Termenii și Condițiile pentru serviciul de mobile banking – Raiffeisen Smart Mobile dedicat clienților persoane fizice a fost actualizat. Aceste documente pot fi accesate și consultate oricând direct în aplicație (Documente utile din Smart Mobile) și pe site-ul bancii”, transmit oficialii către clienți.
Termenii și Condițiile referitoare la serviciul Smart Mobile au fost extinse cu dispoziții legate de funcționalitățile recent introduse în aplicație:
-Posibilitatea de a încheia o poliță de asigurare de răspundere civila auto (RCA);
-Opțiunea de a rambursa anticipat creditele, reducând perioada de finanțare;
-Accesul la serviciul Call Center direct din aplicația Smart Mobile;
-Actualizarea informațiilor despre depozitele disponibile în aplicație și includerea prevederilor contractuale pentru Noul Pachet de cont curent Gold.
Dacă utilizezi în continuare aplicația Raiffeisen Smart Mobile și beneficiile noilor funcționalități, înseamnă că ești de acord cu modificările aduse Termenilor și Condițiilor acestor servicii.
Reamintește banca că, începând cu data de 03.12.2025, procesul de autorizare a tranzacțiilor online cu cardul a fost simplificat.
Pentru a beneficia de toate noile funcționalități, actualizează constant aplicația la cele mai recente versiuni disponibile în magazinele de aplicații (App Store, Google Play Store și AppGallery). Pentru instalare și utilizare, este necesar ca versiunea minimă de Android să fie 8.0, iar pentru iPhone, iOS 16.4.
Persoanele fizice pot beneficia de polițe RCA direct prin intermediul aplicației BT Pay, oferită de Banca Transilvania.










Lasă un răspuns