Profi și Glovo și-au extins colaborarea în acest an, atingând peste 230 de magazine active în aplicație, în 56 de localități, conform unei comunicări a Profi. Astfel, în secțiunea Supermarket din aplicația Glovo, utilizatorii pot plasa comenzi pentru produsele magazinelor Profi, iar articolele sunt livrate direct la adresa specificată în mai puțin de 60 de minute. Gama disponibilă a magazinelor Profi include peste 5.000 de produse: fructe și legume, lactate, carne și mezeluri, băuturi, bunuri de brutărie, alimente de bază, articole pentru casă, produse de îngrijire personală, pentru adulți, copii și animale de companie.
Parteneriatul dintre Profi și Glovo continuă să crească, fiind un element central al strategiei de digitalizare a retailerului, menționează compania.
„Prin colaborarea cu Glovo, ne adresăm clienților care preferă cumpărăturile online. Acest parteneriat se axează pe listarea în aplicația Glovo a unui procent cât mai mare din produsele disponibile în magazinele Profi. Oferim clienților o experiență de cumpărături de înaltă calitate, pe care dorim s-o extindem prin intermediul acestui parteneriat, aducând mai multe articole din magazinele noastre direct la ușa consumatorilor. Ne angajăm să fim mereu în pas cu tehnologia și cu așteptările consumatorilor,” afirmă Cătălin Pavel, Directorul departamentului de digitalizare al Profi.
„Extinderea colaborării cu Profi reprezintă un pas natural în consolidarea strategiei noastre multi-categorii. Cererea pentru produsele din categoria grocery este una dintre cele mai dinamice din platforma noastră, înregistrând o creștere anuală de 40%. Clienții apreciază diversitatea sortimentelor, printre cele mai căutate fiind produsele ready-to-eat, opțiunile sănătoase și bio, precum și articolele pentru copii. Parteneriatul cu Profi ne permite să răspundem mai eficient nevoilor cotidiene ale cumpărătorilor,” a declarat Mihai Voicu, Head of Groceries la Glovo România.
Profi, parte a grupului Ahold Delhaize, alături de Mega Image, gestionează peste 1.700 de magazine proprii și de parteneri în mai mult de 890 de localități, atât urbane, cât și rurale. Formatul PROFI SUPER, PROFI GO și PROFI LOCO oferă o gamă de 5.000 de produse, zilnic fiind deserviți peste 1,6 milioane de clienți. Mai mult de 94% din produsele comercializate de Profi provin de la parteneri locali din România.
Glovo reprezintă o platformă tehnologică care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere din restaurante locale, magazine alimentare și supermarketuri, precum și din diverse magazine specializate. Lider în domeniul rapidului comerț electronic pe piața locală, Glovo își propune să devină cel mai mare marketplace online, oferindu-le utilizatorilor acces rapid, în câteva minute, la orice nevoie în orașul lor. Fondată în 2015 în Barcelona, compania activează în prezent în 22 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.










Lasă un răspuns