xiaomi-extinde-in-2026-gama-de-produse-pe-care-le-vinde-in-romania:-frigidere,-aparate-de-aer-conditionat-si-masini-de-spalat

Xiaomi își extinde gama de produse vândute în România în 2026 cu frigidere, aparate de aer condiționat și mașini de spălat

Până în prezent, Xiaomi accelerează extinderea pe piața din România și face un pas strategic către dezvoltarea rețelei de magazine fizice. Compania a inaugurat recent primul magazin terestru în România, situat în incinta ParkLake Shopping Center din București.

„Deschiderea primului nostru magazin propriu în România reprezintă o etapă semnificativă în evoluția Xiaomi pe piața locală. Ne dorim să fim mai aproape de utilizatori, de aceea am pus accent atât pe canalele online pentru acoperire națională, cât și pe magazinele fizice pentru a le oferi fanilor Xiaomi posibilitatea de a experimenta direct întregul nostru ecosistem de produse. România este una dintre cele mai dinamice piețe din Europa Centrală și de Est, iar investiția în retailul tradițional reflectă angajamentul nostru pe termen lung față de această regiune și comunitatea Xiaomi. În plus, deschiderea face parte din inițiativa Xiaomi New Retail, axată pe oferirea unei experiențe excepționale pentru utilizatori prin integrarea mediei online și offline și prin procese complet digitalizate”, a menționat Linshan Zheng, Country Manager, Xiaomi România.

În total, în magazin sunt disponibile aproximativ 300 de produse din diverse categorii, printre care telefoane mobile, aspiratoare robotizate, televizoare, monitoare, scutere electrice și soluții inteligente pentru locuință.

Creșterea interesului consumatorilor a indicat faptul că Xiaomi ocupă în prezent poziția secundă în România în ceea ce privește livrările de telefoane mobile, cu o cotă de piață de 18% în trimestrul al treilea, conform datelor Canalys/Omdia.

Printre cele mai solicitate produse se numără smartphone-urile Xiaomi 15T Pro, Xiaomi 15 Ultra și seria Redmi Note 14, alături de aspiratoarele robot Xiaomi Robot Vacuum S20 și Xiaomi Robot Vacuum X20, precum și purificatoarele de aer Smart Air Purifier 4.

Deschiderea magazinului din ParkLake face parte dintr-un plan global, prin care Xiaomi își extinde rapid rețeaua de retail. De asemenea, compania analizează oportunități pentru noi locații în România și ia în calcul deschiderea altor puncte de vânzare fizice până în 2026.

Produsele Xiaomi sunt accesibile în peste 100 de țări și regiuni la nivel global. În luna iulie 2025, Xiaomi a fost inclusă pentru al șaptelea an consecutiv în lista Fortune Global 500, ocupând poziția 297.

Xiaomi este inclusă în principalele indici bursieri Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *