Carrefour România continuă extinderea rețelei naționale de retail și a deschis cinci magazine de proximitate în luna noiembrie, conform anunțului oficial al companiei. Noile unități includ două Carrefour Market și trei Carrefour Express, dintre care una funcționează în sistem de franciză.
Cele cinci magazine au fost inaugurate în localitățile Bragadiru, Iași, Buzău, Volovăț și Bacău.
În Bragadiru și Volovăț, au fost deschise două magazine de dimensiuni mai mari sub brandul Carrefour Market, având suprafețe de 600, respectiv 500 de metri pătrați, și o gamă de 6.000-7.000 de produse.
În orașele Iași, Buzău și Bacău, au fost inaugurate magazine Carrefour Express, spații mai mici, cu suprafețe între 80 și 270 de metri pătrați, și cu până la 4.000 de articole disponibile.

Pe lângă aceste magazine de dimensiuni mici și medii sub brandul Carrefour, retailerul francez extinde în continuare rețeaua Supeco, format discount destinat atât persoanelor fizice, cât și companiilor. În acest sens, recent, a fost deschis un nou magazin în localitatea Dragomirești-Vale, județul Ilfov.
Cu o suprafață de 500 mp, noua locație a fost concepută pentru zonele rurale și orașele cu mai puțin de 10.000 de locuitori, oferind o gamă variată de produse de consum larg. Este al 30-lea magazin Supeco din România, formatul implementând un sistem de reduceri în funcție de cantitate: la cumpărarea a minimum două articole identice, prețul unitar scade, permițând clienților economisiri sporite.

Carrefour funcționează în România prin trei entități legale: Carrefour S.A., România Hypermarche S.A. și Supeco Investment S.R.L. și gestionează aproximativ 480 de magazine în diverse formate: discount, supermarket, hypermarket și express.
Extinderea rețelei are loc în contextul zvonurilor privind eventualul exit al Carrefour din România
Recent, au fost publicate informații potrivit cărora gigantul francez Carrefour plănuiește vânzarea activităților din România și a angajat banca BPN Paribas pentru gestionarea procesului de exit.
Ulterior, reprezentanții companiei au transmis că articolele din presă privind o posibilă tranzacție nu reprezintă un anunț oficial, iar strategia Carrefour pentru prezența și investițiile în România rămâne cea comunicată publicului, partenerilor și angajaților.
Între 2010 și 2024, cifra de afaceri a Carrefour România a crescut de la aproximativ 3,9 miliarde de lei la 12,5 miliarde de lei, înregistrând o creștere de peste trei ori. Compania are peste 10.000 de angajați pe teritoriul țării.
Perioada de expansiune cea mai intensă a avut loc între 2019 și 2024, când veniturile au crescut de la 8,16 miliarde de lei la 12,54 miliarde de lei. Această dezvoltare rapidă a fost susținută de strategia multi-format agresivă a companiei și de achiziția lanțului de hypermarketuri Cora în 2023.
Anul trecut, România a fost singura piață europeană în care Carrefour a consemnat creșteri ale veniturilor, dintre toate țările în care activează grupul.










Lasă un răspuns