mesajul-la-cocos-dupa-deschiderea-ultimului-magazin.-ce-se-va-intampla-cu-lantul-de-magazine-ieftine-care-i-a-vrajit-pe-nemti

Mesajul La Cocoș după deschiderea ultimului magazin: ce se va întâmpla cu lanțul de magazine ieftine care a cucerit nemții

“Deschiderea magazinului La Cocoș din Arad a reprezentat un nou succes. În prima zi, hipermarketul a înregistrat vânzări de 1.100.000 lei și a atrs aproximativ 15.000 de vizitatori, confirmând interesul semnificativ al publicului din regiune pentru modelul La Cocoș,” au comunicat oficialii rețelei de magazine.

“Conducerea companiei menționează că rezultatele depășesc anticipările și constituie o nouă validare pentru conceptul HyperCash La Cocoș, bazat pe prețuri scalate în funcție de volum. La Cocoș mulțumește clienților din Arad pentru loialitate și se angajează să mențină același format de funcționare, oferindu-le întotdeauna prețuri juste,” a transmis retailerul alimentar cu prețuri reduse, fondat de Iulian Nica.

Magazinul se află pe amplasamentul fostului hypermarket Real/Remarkt.

La Cocoș, achiziționată de deținătorul Lidl și Kaufland

La Cocoș, singurul retailer independent autohton care a depășit pragul de 1 miliard de lei în 2024, urmează să fie integrată în portofoliul grupului german Schwarz, cel mai importat lanț european din sectorul de retail și al treilea la nivel global.

Grupul german plănuiește să cumpere un pachet de 70% din acțiunile companiei românești.

„Identitatea de brand va fi conservată integral – de la formatul magazinului și politica de prețuri, până la echipa existentă – pentru a sprijini accelerarea extinderii rețelei, atât în România, cât și în Europa,” transmite compania.

Planurile retailerului românesc sunt de a inaugura 12 noi magazine în următorii 3-5 ani, până la un total de cel puțin 15 unități și o cifră de afaceri de 1 miliard de euro până în 2030. În prezent, retailerul operează șapte magazine cu prețuri în scaladă.

Supermarketul La Cocoș este primul hipermarket din România care a introdus conceptul cu trei trepte de preț, în funcție de cantitatea achiziționată.

Președintele Consiliului Concurenței: Modelul de business al La Cocoș ar trebui să rămână persistente și să se extindă

Președintele Consiliului Concurenței, Bogdan Chirițoiu, consideră că modelul de business inovator practicat de retailerul românesc La Cocoș ar trebui să fie păstrat și să beneficiază de o extindere continuă.

„Chirițoiu a evidențiat că pe segmentul producției alimentare există încă potențial de concentrare, situație care ar permite întărirea poziției furnizorilor în relație cu marii retaileri,” a declarat oficialul.

Procesele de concentrare devin din ce în ce mai interesant de urmărit. În privința achizițiilor, autoritățile au implementat deja măsuri, precum restricționarea preluării fabricilor de cărămizi în trecut. În general, aceste fuziuni nu au generat probleme majore, deoarece economia românească era în mare parte formată din numeroase firme mici, având un grad redus de concentrare pe majoritatea piețelor. Situația începe să se modifice. Nu în întreaga economie, dar pe segmentul de producție alimentară există încă loc pentru consolidare, ceea ce ar putea ajuta la întărirea relației între hazard și marile lanțuri de retail,” a explicat el.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *