banca-transilvania-a-inregistrat-11-milioane-de-tranzactii-cu-cardul-de-black-friday,-cu-14%-mai-mult-fata-de-anul-trecut

Banca Transilvania înregistrează 11 milioane de tranzacții cu cardul de Black Friday, cu 14% mai mult față de anul anterior

Potrivit unui comunicat oficial, peste 700.000 de tranzacții pe oră au fost înregistrate pe parcursul a nouă ore consecutive (între orele 8:00 și 17:00). Cu peste un milion de operațiuni, perioada de vârf a fost în intervalul 9:00 – 10:00.

De asemenea, 230 de tranzacții realizate prin BT au reprezentat fiecare secundă din ziua de Black Friday, atingând un maximum de peste 500. În comparație cu Black Friday 2024, numărul de cumpărături online în rate a crescut cu 17 %.

Cele mai semnificative achiziții cu cardul BT, în perioada Black Friday, au fost bunuri de lux din domeniul auto, ceasuri și mobilier.

Prin aplicația BT Pay, utilizatorii beneficiază de funcționalități care permit efectuarea rapidă a plăților și gestionarea simplificată a cardurilor, inclusiv emiterea instantanee a lor și ajustarea limitelor de tranzacționare. În comparație cu Black Friday 2024, numărul de tranzacții realizate prin serviciul Pay with BT Pay a fost de patru ori mai mare, această opțiune fiind disponibilă pe peste 30.000 de platforme online partenere.

„BT reprezintă principalul procesator de plăți din România, datorită dimensiunii activității și volumului semnificativ de operațiuni gestionate prin canalele sale. Cu o infrastructură digitală extensivă și adaptabilă, banca sprijină dezvoltarea comerțului online și offline, asigurând fluxul de tranzacții chiar și în perioade de trafic intens, precum Black Friday”, se precizează în comunicat.

Banca Transilvania deține un ecosistem integrat în jurul cardurilor, incluzând programul STAR, aplicația BT Pay, platforma de procesare eCommerce (BTeComm), parteneriate cu comercianți, precum și o rețea vastă de POS-uri și bancomate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *