decizie-ireala-in-club-brugge-barcelona!-arbitrul-le-a-anulat-un-gol-belgienilor-in-prelungiri-dupa-o-gafa-colosala-a-lui-szczesny.-video

Decizie controversată în meciul Club Brugge – Barcelona: arbitrul anulează golul belgienilor în prelungiri după o eroare majoră a lui Szczesny (video)

Partida serii din UEFA Champions League s-a desfășurat în Belgia. Clubul Brugge a avut o prestație remarcabilă în fața FC Barcelona și a fost aproape de a obține victoria, însă echipa catalană a fost salvată de intervenția VAR în ultimele minute, iar scorul final a fost 3-3.

Rezumatul meciului Club Brugge – FC Barcelona 3-3: Catalanii au revenit de trei ori

Clubul Brugge a condus de trei ori, cu scorurile de 1-0, 2-1 și 3-2, însă nu a reușit să obțină victoria mult dorită. Tricolorii belgieni au început în formula inițială cu numeroși jucători sub 21 de ani, despre care se speră că vor avea un impact și în sezonul viitor.

Pe de altă parte, FC Barcelona a părut lipsită de soluții creative. Majoritatea fazelor s-au încheiat cu centrări nereușite sau baloane pierdute în zonele laterale. Jucătorul Yamal, deși a marcat un gol remarcabil, a avut o prestație dezamăgitoare. Catalanii se confruntă de câteva săptămâni cu o formă slabă.

FC Barcelona, salvată de decizia arbitrajului în meciul cu Club Brugge. Szczęsny, eroare majoră în apărare

În ultimele secunde, Clubul Brugge putea înscrie. Szczęsny, goalkeeper-ul echipei catalane, a încercat un dribling în propria careu, dar a pierdut controlul mingii. Vermant a recuperat și a trimis banda în plasă. Belgianilor li s-a permis inițial să sărbătorească, dar intervenția VAR a schimbat decizia.

Inițial, arbitrul a validat golul înscris de atacantul de la Clubul Brugge, însă în urma revizuirii fazei pe monitor, Anthony Taylor a decis anularea reușitei pentru un presupus fault în atac, conform regulilor de arbitraj.

Repriza reluărilor nu arată un contact clar între portarul Barcelonei și atacantul belgian. Szczęsny a comis o eroare evidentă, iar în momentul în care a simțit pericolul, s-a prăbușit pe gazon, sperând să convingă arbitrul să acorde fault în atac – lucru care, în cele din urmă, s-a întâmplat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *