Gigi Becali a declarat recent că brandul Steaua ar trebui scos la licitație. Această ipoteză a fost analizată în cadrul emisiunii FANATIK SUPERLIGA de către Eugen Trică, Vivi Răchită, Sabin Ilie și Cristi Coste.
Fostul jucător al Stelei consideră că brandul clubului are o valoare de 100 de milioane de euro
Eugen Trică afirmă că marcă Steaua ar trebui pusă la licitație, însă fostul internațional român crede că potențialii cumpărători ar trebui să plătească o sumă considerabilă pentru a obține „cel mai renumit brand din România”. „Vrea cineva ca marca Steaua să fie scoasă la licitație. Ea trebuie să înceapă de la un anumit preț. Din punctul meu de vedere, Steaua, cel mai valoros brand din România, ar trebui să pornească de la suma de 100.000.000 de euro”, a declarat fostul mijlocaș, care a purtat tricoul „roș-albastru” între 1998 și 2003.
Sabin Ilie a analizat situația clubului din liga secundă: „Pentru ca echipa să joace în prima divizie și în competiții europene, trebuie să apară un investitor care să preia 51%. Investiția în stadion, în valoare de 40 de milioane, duce totalul la 70-80 de milioane. Nu cred că vreun român va investi 70-80 de milioane pentru a conduce echipa lui Talpan”.
Vivi Răchită a adus în discuție un exemplu de club din Superligă, al cărui brand a trecut printr-un proces de licitație. „Marca Steaua va fi evaluată de o companie specializată. Marca Petrolul a fost estimată la 20.000 de euro anual pentru transfer. Există firme autorizate care evaluează bunuri publice”, a afirmat fostul fundaș în emisiunea FANATIK SUPERLIGA.
Brandul FCSB, mai puternic decât brandul Steaua?
Orlando Nicoară, directorul companiei eAD, care deține drepturile TV în Superliga, a afirmat recent că valoarea brandului FCSB este mai mare în prezent decât cea a brandului Steaua, o declarație care a generat reacții din partea lui Mirel Rădoi. Subiectul a fost discutat și în studioul emisiunii FANATIK SUPERLIGA.
Cristi Coste a comentat situația: „Toti suporterii actuali s-au format și se formează în jurul acestei echipe, cu acest brand. Copiii pe care îi vedem în jurul autocarului după meciuri au crescut și cresc în continuare cu FCSB. Atâta timp cât echipa are rezultate, numele Steaua nu se va mai auzi”.
Cât ar fi dispus Gigi Becali să plătească pentru marca Steaua
Gigi Becali a discutat în luna august, în cadrul emisiunii FANATIK SUPERLIGA, despre posibilitatea ca brandul Steaua să fie declarat la licitație. Patronul FCSB a dezvăluit suma pe care ar fi dispus să o investească pentru marcă. „(n.r. Dacă marca Steaua intră în procedură de licitație, Gigi Becali este dispus să o achiziționeze cu 500.000 de euro). Dau! Pentru a încheia cu scandalurile. O marcă valorează cât produce.”
Cât au obținut în decurs de 10 ani (n.r. CSA Steaua)? Pierdere au adus. Eu ofer 500.000 de euro ca să termin cu discuțiile, dar știi cât valorează ea? 10.000, simbolic! Cât a costat Universitatea Craiova în licitație? 28.000! Cât a câștigat Rapid? Nu ea este marca? Cu cât s-a vândut? Cu 10.000 de euro!”, a afirmat el.







Lasă un răspuns