Compania afirmă că imediat după explozia din București, echipa Generali România a intervenit prompt pentru a sprijini toate persoanele afectate.
„Toți deținătorii de polițe de asigurare din blocul în care a avut loc deflagrația, precum și din clădirile învecinate, au fost contactați de reprezentanții Generali. Alte dosare de daune sunt în proces de soluționare și vor fi finalizate cu celeritate”, se precizează într-o comunicare oficială publicată pe pagina de website a companiei.
Compania a anunțat de ieri că se află la fața locului, încercând să stabilească contactul cu clienții impactați, pentru a le oferi ajutorul necesar.
Pentru clienții Generali care dețin polițe de asigurare pentru locuință, societatea a activat o linie de urgență specială.
„Telefonați la Call Center 0372.01.02.02 și apelați tasta 9 pentru a vorbi direct cu echipa noastră. Generali asigură despăgubiri pentru valoarea daunelor, oferind sprijin rapid și concret persoanelor afectate”, se menționează în prima reacție a companiei după eveniment.
Lasă un răspuns