superbet-identifica-din-timp-comportamentele-de-risc.-ce-solutii-bazate-pe-inteligenta-artificiala-foloseste-cea-mai-importanta-companie-de-pariuri-din-romania

Superbet folosește inteligența artificială pentru identificarea timpurie a comportamentelor de risc în pariuri sportive

La Data Talks, conferința dedicată comunității de specialiști în analiza datelor, s-a discutat, printre altele, despre soluțiile implementate de Superbet. În total, nouă experți au urcat pe scenă, iar peste 150 de specialiști au fost prezenți.

Superbet focalizează pe educație, practici etice de business și sustenabilitate

Evenimentul a fost organizat în sala Sera Eden, iar tema principală din acest an a fost Data is Responsibility. În cadrul conferinței, lideri din diverse industrii au împărtășit exemple despre modul în care analiza datelor poate întări responsabilitatea socială în domenii precum servicii digitale, protecția mediului, festivaluri muzicale, sport și divertisment.

Andrei Popa, Co-Fondator al Data Talks și Vice President Comercial la Superbet, a fost și el prezent. El a discutat despre responsabilitatea socială, precum și despre interesele companiei.

Astfel, în 2025, Superbet a avut în centrul atenției educația, practicile etice de business și sustenabilitatea. Andrei Popa consideră că responsabilitatea bazată pe date este de o importanță capitală.

De asemenea, el a subliniat entuziasmul pentru tema actuală abordată la Data Talks, afirmând că dezbaterile au evidențiat modul în care cele mai de succes companii percep responsabilitatea socială.

„Anul acesta ne-am concentrat pe semnificația educației, practicilor responsabile de business și sustenabilitate. Considerăm că aceste subiecte sunt mai relevante ca niciodată, deoarece responsabilitatea prin date are puterea de a uni comunitățile și de a promova obiective comune.”

Suntem mândri că Data Talks a găzduit discuții esențiale despre modul în care companiile de succes își stabilesc prioritățile de responsabilitate socială și aliniază misiunea pentru o creștere durabilă.”

Misiunea Google și angajamentul față de date

Evenimentul a fost deschis de Horia Niculescu, Inginer Client (Data, AI & Machine Learning) în cadrul Google. Acesta a vorbit despre misiunea companiei și despre schimbările existente.

Astfel, angajamentul Google se extinde dincolo de tehnologie, având un impact real asupra comunităților locale. Horia Niculescu a menționat inițiative educaționale dedicate tinerilor, precum „Eroii Internetului”.

De asemenea, a fost adus în discuție și un set de programe de pregătire menite să stimuleze dezvoltarea unei noi generații de startup-uri responsabile. Un moment de maxim interes a fost dialogul dintre Stephen Bauer, Vice President Business Development, și Anna Rossudowska, Co-Fondator Data Talks.

Cei doi au abordat modul în care soluțiile open-source pot îmbunătăți eficiența, scalabilitatea și independența strategică în proiectele de inteligență artificială din sectorul corporate și administrativ.

Datele și reducerea impactului ecologic

Cătălin Ciobanu, Vice President Data & AI la AREKA, a fost de asemenea prezent. El a discutat despre modul în care analiza datelor poate sprijini reducerea impactului asupra mediului, evidențiind în același timp și provocările în gestionarea datelor.

Aici se pot enumera interpretările părtinitoare sau alegerile subiective în selectarea modelelor analitice. El a subliniat că adevărata durabilitate în domeniul analizei datelor se bazează pe transparență, rigoare și etică în interpretare.

În domeniul sportiv, Leandro Jorge Mora, Director Tehnic Data & AI, a prezentat modul în care compania Sportian, creată prin parteneriatul dintre Globant și LaLiga, transformă sectorul sportului prin utilizarea datelor și a inteligenței artificiale pentru a crea un sistem modern, în care analiza în timp real și deciziile bazate pe informații contribuie la creșterea durabilă a afacerii și la consolidarea legăturilor cu suporterii.

Superbet identifică rapid comportamentele de risc

Andrei Popa, Co-Fondator al Data Talks și Vice President Comercial la Superbet, a exprimat o opinie relevantă referitoare la responsabilitatea companiilor în utilizarea datelor pentru o dezvoltare etică și durabilă.

El a evidențiat, de asemenea, modul în care tehnologia, canalele sociale și implicarea fanilor au schimbat profund experiențele sportive, iar analiza datelor devine fundamentul echilibrului între divertisment și responsabilitate.

Superbet utilizează soluții de inteligență artificială, permițând identificarea timpurie a comportamentelor de risc și crearea unei experiențe de divertisment sigure și responsabile.

De asemenea, la eveniment au fost prezenți Oltea Zambori, Directoră Sustenabilitate, și Doru Răușnescu, Director Parteneriate și Experiența Consumatorilor la Electric Castle, prezentând raportul de durabilitate al festivalului.

Data Talks și Techsylvania: două comunități proactive pentru inovație

Totodată, a fost anunțată colaborarea dintre Data Talks și Techsylvania, cea mai importantă platformă de inovare tehnologică din România, și unul dintre cele mai consistente evenimente de profil din Europa de Est, organizat anual în Cluj-Napoca.

Astfel, conferința Data Talks a marcat un nou capitol relevant pentru înțelegerea direcției în care evoluează analiza datelor, inteligența artificială și strategiile de creștere ale companiilor moderne.

Este important de menționat că Data Talks reprezintă o comunitate a profesioniștilor în analiza datelor din Europa Centrală și de Est (CEE), fondată în 2022. Co-fondatorii acesteia sunt Andrei Popa și Anna Rossudowska, lideri în domeniul business intelligence în cadrul Superbet.

Acest forum regional are ca scop promovarea practicilor eficiente și coordonarea de evenimente de impact pentru organizațiile, federațiile și cluburile sportive care activează în analiza datelor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *