fritz,-dupa-ce-motiunea-impotriva-dianei-buzoianu-a-fost-respinsa:-a-fost-un-exercitiu-de-marketing-politic

Fritz: Moțiunea respinsă împotriva Dianei Buzoianu, un exercițiu de marketing politic

Moțiunea împotriva ministrei Mediului respinsă

Președintele formațiunii politice USR, Dominic Fritz, afirmă că inițiativa legislativă împotriva ministrei Mediului, Diana Buzoianu, a fost un simplu demers de promovare politică.

Diana Buzoianu, post-votul de respingere, a declarat că va continua eforturile împotriva acțiunilor ilegale în domeniul silvic și va implementa reformele din portofoliul său ministerial, indiferent de presiunile politice. Ministra a acuzat inițiatorii moțiunii că susțin interese personale.

„Camera legislativă nu trebuie utilizată ca platformă de promovare pentru grupuri politice. Ne-am concentrat pe analiza legislativă, nu pe tranzacții politice”, a declarat Buzoianu, subliniind determinarea sa de a nu ceda presiunilor.

Conducerea USR, prin vocea lui Dominic Fritz, a reiterat că moțiunea a constituit o strategie de marketing politic, iar respingerea acesteia confirmă nefondarea acuzațiilor aduse ministrei.

Formațiunea AUR, inițiatorii moțiunii, au acuzat-o pe ministră de o gestionare necorespunzătoare, acuzații infirmate de USR, care consideră moțiunea o compilație de informații false.

Moțiunea simplă împotriva Dianei Buzoianu, propusă de AUR, a fost respinsă miercuri, obținând 200 de voturi „contra”, 87 „pentru” și 15 abțineri.

Declarația lui Fritz despre respingerea moțiunii: „Un exercițiu de imagine politică”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *