Din 1.376 de cazuri deschise, începând cu 1 iulie 2025, 658 au fost finalizate în mai puțin de 10 zile de la raportare, potrivit unui comunicat al Eazy Asigurări. Compania, înregistrată și supravegheată de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), își are sediul în România, nefiind o sucursală a unei firme străine.
„În prezent, Eazy Asigurări deține un capital social aferent de 108,5 milioane de lei, din care 33 milioane de lei sunt în proces de aprobare la ASF. În sub un an, compania a rezolvat peste 3.400 de dosare din peste 4.300 gestionate, internalizând complet procesul de constatare și soluționare, demonstrând solvabilitatea și angajamentul său pentru viteză și transparență.”, se arată în comunicat.
Compania este fondată de familia Dragic, prin intermediul companiei D Craig Holding, iar în primăvara acestui an, Autonom Group s-a alăturat ca acționar minoritar (decizia fiind în proces de aprobare la ASF).
Spre deosebire de companiile străine care operează în România fără sucursală locală, Eazy Asigurări are sediu operațional în țară, echipe dedicate și infrastructură completă pentru gestionarea evenimentelor.
„Eazy Asigurări, activă pe piața asigurărilor din România din iulie 2024, este supusă, conform legislației, unui regim de monitorizare sporită din partea ASF. În consecință, rapoartele privind stabilitatea financiară sunt transmise mai frecvent decât în cazul companiilor cu o istorie mai îndelungată pe piață. Indicatorii de solvabilitate și autoevaluarea riscurilor proprii (ORSA) sunt raportate trimestrial, depășind cerințele standard pentru operatorii consacrați din industrie. Aceasta reflectă respectarea normelor, dar și angajamentul firmei pentru guvernare solidă, gestionare prudentă a riscurilor și sustenabilitatea pe termen lung.”, se precizează în comunicat.
Performanță excelentă în plata daunelor
Eazy a publicat date privind gestionarea dosarelor de daună.
Între 11 iulie 2024 și prezent, compania a gestionat 4.311 dosare, dintre care:
- 3.456 (81%) au fost finalizate și plătite;
- 83 (0,19%) au fost respinse, preponderent din cauza fraudelor sau lipsei răspunderii;
- Restul sunt în așteptare pentru a primi documentele finale necesare.
Proces intern de constatare și lichidare a daunelor, începând cu 1 iulie 2025
„Performanța din ultimul an reflectă angajamentul nostru dublu: lansarea de soluții adaptate, și gestionarea rapidă a daunelor. Internalizarea completă a procesului reprezintă un punct-cheie în ceea ce privește controlul operațional excelent, oferind clienților un sprijin rapid, eficient și consecvent”, Cristian Ionescu, CEO Eazy Asigurări.
Din 1.376 de dosare deschise, începând cu 1 iulie 2025, 658 au fost finalizate în mai puțin de 10 zile. Această performanță evidențiază angajamentul pentru rapiditate și suport clienți.
Doar 0,83% din dosare au declanșat contestații, demonstrând corectitudine.
Dintre 23 de contestații înregistrate:
- 1 a fost soluționată prin plată în favoarea clientului;
- 2 au fost soluționate favorabil în 2025;
- 20 au fost considerate neîntemeiate.








Lasă un răspuns