„Vom micșora numărul de angajați cu aproximativ 50. Asadar, ar fi mai problematic să lichidez toate posturile vacante, deoarece în anumite departamente, cum ar fi urbanism, achiziții publice și investiții, lipsesc specialiști, de exemplu ingineri și constructori. Prin urmare, cred că trebuie să ne concentrăm mai puțin pe posturi și mai mult pe cheltuieli”, a declarat Dominic Fritz.
Primarul Timișoarei, care este și președintele USR, consideră că trebuie luată în calcul și situația financiară a fiecărei administrații locale. Este esențială diferențierea între primăriile autonome și cele care depind de fonduri publice.
Situația Primăriei Timișoara
„Sunt convins că există alte modalități de a reduce cheltuielile cu personalul cu 10% fără efecte negative, o mai mare flexibilitate în această abordare. Reducerea unor cheltuieli, de pildă, nu trebuie să implice un impact negativ semnificativ asupra bugetului. Mai mult decât atât, trebuie să ținem cont de capacitatea financiară a unei primării. Este evident că primăriile care depind de subvenții bugetare, și nu se pot autofinanța, trebuie să aibă structuri organizaționale mai rigide. În Timișoara, bugetul s-a dublat în ultimii zece ani, iar personalul a scăzut, cel puțin de când sunt eu primar. Astfel, gestionăm un buget mult mai amplu, mai multe proiecte cu un număr mai mic de angajați, fiind autosuficienți prin venituri proprii, impozite și taxe plătite de timișoreni. Așadar, consider că în astfel de situații este necesară o mai mare flexibilitate în gestionarea resurselor umane”.
Declarațiile lui Dominic Fritz despre gestionarea resurselor umane în primării, cu accent pe nevoia de flexibilitate în funcție de situația financiară a fiecăreia, sunt publicate pentru prima dată de Mediafax.







Lasă un răspuns