Clubul Dinamo a publicat miercuri un mesaj pe site-ul oficial, încercând să încurajeze fanii să achiziționeze bilete pentru partida cu FCSB din etapa a patra a Superligii, de pe Arena Națională.
Dinamo anticipează victorie cu FCSB pentru a stimula vânzarea de bilete
Cu toate acestea, această inițiativă nu a fost primită bine de către suporterii „câinilor”. Comentariile din secțiunea de comentarii au fost preponderent ironice.
Dinamo a argumentat, printre altele, că, din data de 1 august, TVA-ul în România va crește de la 19% la 21%. Astfel, clubul a încercat să transmită suporterilor că este important să cumpere cât mai multe bilete pentru meci, motivând totodată că această acțiune ar contribui la redresarea economică a țării și la susținerea veniturilor clubului.
Pentru a convinge fanii, clubul a asigurat că echipa antrenată de Zeljko Kopic se va impune cu scorul de 2-1 contra campioanei naționale.
Mesajul a fost perceput ca o critică la adresa guvernului
„De la 1 august, statul ia 21% la TVA. Noi dăm 2-1. Fiecare cu ce poate. Pe 2 august, ora 21:30, la Arena Națională, nu se încasează TVA, ci emoții brute. Biletele nu se negociază, se cumpără! Hai să le arătăm cine suntem pe stadion! Dinamo – FCSB nu se trăiește în reluare”, a fost mesajul publicat de Dinamo.
În ciuda acestor eforturi, această strategie de marketing nu a avut succesul scontat.
Reacția suporterilor a fost una negativă
Fanii dinamoviști au răspuns cu ironii dure și critici la mesajul clubului:
„Nu mai e nevoie să facem noi mișto de voi. Reveniți-vă”, „Proastă promovare, chiar penibilă”, „La ce vârf de atac avem? Sigur dăm noi două goluri”, „Hai să văd cum dați voi 2-1”, „Poate peste 21 de ani”, „Parcă atât luasem la Galați. Proastă idee de marketing”, „O postare de tot rahatul, ca și conducerea și rezultatele din ultima perioadă”, „Ștergeți, frate, mizeria asta, noi facem egal cu… și postați așa ceva”, „Cu mesajul ăsta politic nu aduceți lumea la stadion”.









Lasă un răspuns