profitul-net-al-raiffeisen-bank-a-ajuns-la-896-de-milioane-de-lei-in-primele-sase-luni-din-2025,-in-crestere-cu-9%

Raiffeisen Bank, profit net 896 milioane lei în primele 6 luni 2025

Banca a înregistrat rezultate solide în primele șase luni ale anului, confirmând strategia de dezvoltare. Numărul de clienți persoane fizice a crescut cu peste 35% față de aceeași perioadă a anului precedent, iar o majoritate semnificativă a acestora (85%) au optat pentru înrolarea online.

„Ne implicăm activ în implementarea strategiei de a deveni cei mai buni consultanți financiari pentru clienții noștri, răspunzând nevoilor lor printr-un serviciu personalizat. Rezultatele din primele șase luni confirmă acest angajament. Clienții se bucură de servicii digitale intuitive, iar echipele noastre sunt dotate cu instrumente performante pentru a-i asista în luarea deciziilor financiare. ” menționează Zdenek Romanek, președinte & CEO Raiffeisen Bank România.

Banca își continuă implicarea în susținerea antreprenorilor și companiilor. Oferim soluții adaptate, flexibile și inovatoare pentru succesul afacerilor lor, reafirmând astfel calitatea de partener de încredere pe termen lung.

Activitatea de creditare și economisire a înregistrat o tendință ascendentă în prima jumătate a anului 2025. Raiffeisen Bank a înregistrat creșteri substanțiale pe toate segmentele de clienți. Creditele nete au ajuns la 45,9 miliarde de lei, înregistrând un avans de 12% față de anul precedent.

Portofoliul de credite acordate persoanelor fizice a evoluat cu 11%, atât creditele de consum negaranate (+12% față de anul precedent), cât și cele garantate (+9%) contribuind la această performanță. Creditele acordate companiilor au înregistrat creșteri remarcabile, ajungând la 20,8 miliarde de lei, cu o majorare de 17% comparativ cu perioada similară a anului precedent.

În primele șase luni, volumul creditelor acordate IMM-urilor a crescut cu 6% față de anul trecut.

Depozitele clienților au continuat să crească semnificativ, atingând 65,5 miliarde de lei la finalul semestrului. Depozitele persoanelor fizice s-au mărit cu 15% față de anul precedent, iar depozitele clienților corporativi au crescut cu 28%. Cheltuielile operaționale au crescut cu 5%, operațiune ce reflectă investițiile în motivarea și retenția angajaților.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *