revolut-a-fost-desemnata-cea-mai-buna-banca-digitala-din-lume-de-euromoney-2025.-a-fost-desemnata-si-cea-mai-buna-banca-digitala-din-romania

Revolut, Bancă Digitală a Anului 2025, conform Euromoney

Anul trecut, banca a înregistrat un număr record de 14,5 milioane de clienți noi, o creștere semnificativă fiind observată la segmentul tinerilor sub 18 ani. După ce a depășit pragul de 50 de milioane de utilizatori, Revolut își propune atingerea unui număr de 100 de milioane de utilizatori pe termen mediu.

O vânzare secundară de acțiuni, realizată în august pentru asigurarea lichidității, a avut o evaluare de 45 de miliarde de dolari, plasând compania printre cele mai valoroase companii private din Europa. În al patrulea an consecutiv de profitabilitate, veniturile din 2024 au înregistrat o creștere de 72%, atingând 3,1 miliarde de lire sterline. Venitul net a crescut considerabil, cu 149%, ajungând la 1,1 miliarde de lire sterline, conform Euromoney.

Până la începutul anului 2025, Revolut a deschis sucursale în Germania, Irlanda, Italia, România, Spania, Țările de Jos şi Franţa, în regiunea SEE. Compania a extins numărul de țări în care oferă IBAN-uri locale în 2024 și a integrat sisteme locale de plăți peer-to-peer, cum ar fi Bizum în Spania și Blik în Polonia.

În afara Europei, Revolut a obținut licență bancară în Mexic, a intrat pe piața de credite directe din Brazilia și a primit autorizația de a emite carduri preplătite în India, toate în 2024. Cu toate acestea, operațiunile globale ale Revolut rămân moderate comparativ cu băncile majore.

Revolut este considerată cea mai performantă bancă digitală din România, înregistrând o creștere a veniturilor de peste 50% de la an la an. Pentru a satisface cerințele clienților, Revolut a extins serviciul Instant Access Savings în șapte noi piețe, printre care și România, oferind produse financiare flexibile și competitive.

Lansarea platformei de tranzacționare cu criptomonede Revolut X și planurile de investiții în fonduri tranzacționate la bursă fără comision în 2024 reprezintă un pas important în democratizarea accesului la instrumente de management financiar. Aceste inițiative răspund interesului crescând al românilor pentru investiții diversificate, reflectând o abordare adaptativă și inovatoare a serviciilor financiare.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *